torsdag 20. januar 2011

Første oppgave

Den første oppgaven vi fikk var å gå rundt å fotografere skolen vår, Vågen vgs. Vi skulle jobbe ut i fra stikkordene:  lys, utsnitt, komposisjon og detaljer. Vi skulle ikke ta tradisjonelle foto av skolen, men la oss inspirere av arkitekturen.

Dette er tre av bildene jeg tok. Det første er et bilde av kokongen sett innenfra og opp. Jeg tok dette fordi jeg synes det var kult og siden vi skulle jobbe med lys og arkitektur. Vågen vgs. er jo også kjent for denne kukongen.  Det neste bilde er et kunstverk som står på skolen. Jeg valgte dette bilde fordi jeg synes det var fint og siden det er en komposisjon og lys er brukt. Jeg likte godt fargene og kontrastene. Det siste bilde er et skilt som henger i trappene. Dette synes jeg var veldig kult, derfor valgte jeg dette bilde.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar